Jalupo

Halk arasında bilinen adı ile Gençlik Serumu, birçok sebepten ötürü canlılığını ve de nemini yitirmiş olan cildin serum uygulanarak eski haline getirilme işlemine verilen addır.

Cildimiz sinir stres, yaşlanma, güneş ışınları gibi çeşitli sebeplerden ötürü doğal ve esnek yapısını kaybetmektedir. Kişilerin kendisini olan güvenini kaybettiren bu durum pisikolojik olarak da insanı yıpratmaktadır. Yukarıda belirtilen etkenlerin bir araya gelmesi ile cildimizde bulunan bazı asitler azalır ve cildin soluk ve mat bir hale gelmesine yol açar. Günümüzde insanlar güzelleşmek ve gençleşmek için birçok yol ve tedavi yöntemi denemektedir. Bu yöntemler ile insanlar daha sağlıklı ve estetik bir cilde veya vücuda sahip olmaktadır. Ayrıca bu yöntemler kolay ulaşılabilir olduğundan insanlar bu fırsatları kolayca kullanabilmektedirler. Botoks, dolgu, lazer tedavisi ve mezoterapi gibi uzun zamandır kullanılan ve bilinen yöntemlerin yanına son yollarda jalupro olarak adlandırılan yeni geliştirilen yöntem de artık sık sık kullanılmaktadır. Bu yöntem sayesinde kişi cilt kuruluğu ve matlığı başta olmak üzere birçok sorunundan kurtulmaktadır. Aynı zamanda jalupro ciltteki kırışıklıkların giderilmesi ve nemini kazanmasında da büyük rol oynamaktadır. Son zamanlarda çok yoğun bir şekilde talep gören bir tedavi yöntemi haline gelmiş olan jalupro birçok insanın tercih sebebi olmaya devam etmektedir. Bu tedavi yöntemi çok küçük iğneler aracılığı ile vücudun üst kısmına uygulanmaktadır. İşlemden önce küçük kremler ile uygulanacak bölge uyuşturulur bundan dolayı da ağrısız bir işlem sağlanmaktadır. Kişinin ihtiyacına göre çok az seans da çok büyük gelişme sağlanır. Ortalama 1 veya 2 seans sonunda işlem sağlanır ve cilt daha genç ve sağlıklı bir görünüme kavuşur.

Cilde jalupro uygulandığı takdirde ortalama bir yıl içerisinde cilt de canlılık görülmektedir. Ayrıca daha sağlıklı bir görünüm de kazanılmaktadır. Tedavinin başlamasından yaklaşık bir hafta sonrasında etkisi görülmektedir. Aslında bu tedavi yöntemini tercih eden kişilere baktığımızda çok sağlıklı insanları görmekteyiz. Yapılmasındaki asıl sebep yaşlanmaya bağlı cilt sorunlarının ortadan kalkması konusunda destek almaktır. Tedaviyi tercih edenler incelendiğinde oldukları yaştan çok daha genç bir görünüme sahip olduklarını söylemekte bir sakınca yoktur.