Mavi Işık Tedavisi

En çok cilt problemlerinden biri ergenlik döneminde ortaya çıkan sivilce ve akne sorunlarıdır. Kimi insanda akne sorunları ergenlik sonrası kaybolur ancak bazı insanlar da bu sorun devam eder. Akneler yok olsa da bıraktığı izler sıkıntı ve sorun yaratır.  Akne tedavisinde yaygın olarak kullanılmaya başlanılan mavi ışık tedavisi ile akne oluşumu önlenir ve iz kalmadan tedavi sağlanır.

Akne İçin Mavi Işık Tedavisi

Akne sorunu ile başa çıkmaya çalışan ve ilaç kullanan kişiler ilaç kullanmakta zorlandıklarında farklı tedavi yollarına başvurabilirler. Bu tedavilerden biri son zamanlarda yaygınlık gösteren mavi ışık tedavisi uygulamasıdır.  İyi sonuç alabilmek için bu tedavinin seanslarının4- 12 seans arasında yapılması gerekir. Uygulama oldukça kolay olmakta hasta tedavi sonrası günlük yaşamına dönebilir. Uygulama yapıldıktan sonra kişinin güneşten uzak durmas8ı gereklidir. 10 yıldan beri dünya üzerinde kullanıma sahip olan mavi ışık tedavisi %80 oranında başarıya sahiptir.

Sivilcelere Çözüm Mavi Işık Tedavisi

Bakteri öldürücü etkiye sahip mavi ışık tedavisi ile sivilcelerdeki iltihaplar kuruyarak akne ve sivilceler tedavi edilmektedir.

Uygulama sayesinde bakteriler yok edilir ve akneler giderek kurumaya başlar. Gözeneklerin temizlenmesini sağlayan mavi ışık tedavisi sivilce oluşumunu azaltıcı etkiye sahiptir.

Mavi Işık Tedavisinin Yan Etkisi Var mıdır?

Mavi ışık tedavisi sonrası ciltte kızarıklık dışında fazla yan etki yaptığı görülmez. Kızarıklıklar kısa sürede azalır.  Sivilce tedavisinde4 ila 6 hafta gibi sürede sivilceler üzerinde gözle görülür iyileşme olmaktadır. İlaçlara nazaran yan etkileri daha az olan mavi ışık tedavisi etkisi neredeyse yok gibidir.

Mavi Işık Tedavisinin Avantajları

• Ağrısız bir tedavidir
  • Vücudun tüm bölgesine uygundur
  • Birçok akne tedavisi için kullanılabilir
  • Güvenilir ve nazik bir uygulama şeklidir

Mavi Işık Tedavisinin Kullanıldığı Diğer Koşullar

• Uyku problemleri
  • Cilt sorunları
  • Cilt kanserleri
  • Duygu durum sorunları

gibi tedaviler için kullanılabilir.

Oldukça geniş bir tedavi yelpazesi sunan mavi ışık tedavisi ile her türlü cilt sorunlarından kurtulmanız mümkündür.  Uzman kişinin gözetiminde tedavinin yapılması gerekmektedir.  Estetik merkezlerinde günden güne aranılan bir yöntem olarak kullanılmakta ve tercih edilmektedir.