Mezoterapi

İğnesiz ağrısız ve acısız olarak uygulanan mezoterapi lifting etkisine sahip bir uygulamadır. Bu uygulama ile cilt üzerine etki ederek yaralanabileceğiniz belirtilmiştir. Basınç uygulanarak yapılan işlemde üretilen ürünlerin cilt altına iletilmesi sonucu canlandırma, güçlendirme etkisi sağlanmakta ve cilt yönlenmektedir.

Cilt İçin Mezoterapi

Mat bir cilde sahipseniz ve kırışıklıklardan şikayetçiyseniz mezoterapi ile bu problemlerden kurtulabilirsiniz. Cilt altına iletilip kolajen yenilenmesini sağlayarak cildinizi canlılık katan bu uygulama güzellik ve estetik merkezlerinde tercih edilen yöntem olarak kullanılmaktadır.

Işıltılı Bir Cilde Kavuşmak İçin Mezoterapi

Kadın ve erkekler daha güzel ve bakımlı bir cilde kavuşmak isterler. Genç ve sağlıklı olan cilt ışıltılı bir görünümdedir. Belirli dönemlerde yapılan seanslar ile cildiniz kısa sürede parlak ve canlı bir görünüme kavuşabilir.

Saç İçin Mezoterapi

Cildiniz kadar saçlarınızda değerlidir. Saç sorunu kadın ve erkekte görülen sıkça yaşanan sorunlardan biridir. Özellikle saç derisinin güçsüz olması durumu ile saçlar canlılığını kaybederek dökülme problemlerinin tedavisi yapılmaktadır.

Saç Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Dolaşımı artırıcı olan bazı anestezik karışımların hazırlanması ile mezoterapi tabancası içine yerleştirilmiş ilaç deriye zerk edilip deriye dağıtılır. Belli aralıklara göre yapılan bu işlem saçların daha sağlıklı olmasını sağlar. Dökülme problemleri olan saçların güçlenmesine yardımcı olur. Mezoterapi uygulanan kişi saçlarını mezoterapi sonrası yıkamamalı ve herhangi bir ürün kullanmamalıdır. Seanslar 15 günde bir kere olmak üzere yapılmalıdır. Seans süresi 40 dakika kadar sürebilir. Saç mezoterapisi yaptırırken mevsimlerinde etkisi olur. Bu dönemler Eylül- Ekim ayı ve Nisan Mayıs aylarında en az birkere olsun yapılması önerilir.

Mezoterapinin Kullanım Alanları

Mezoterapi hem cilt hem de saç için uygulanabilen bir tedavi şeklidir. Ayrıca bazı rahatsızlıkları tedavi edici olduğu görülür. Belli başlı kullanıldığı tedavi alanları şunlardır:

• Migren ağrıları
  • Akut kronik ağrı sendromları
  • Arnold nevrolji
  • Kraniofasiyal nevraljiler
  • Servi  kobrakial sendrom

Mezoterapinin birçok sağlık sorununa çare olduğu görülmektedir. Romatizma hastalıkları, spor yaralanmaları, saç hastalıkları, estetik ve tıpta ayrıca damar hastalıkları gibi rahatsızlıklar da kullanıldığı görülmektedir. İdrar kaçırma sorunu, menopoz semptomları, ağrılı adet dönemleri gibi rahatsızlıklar içinde mezoterapi uygundur.