Kulak Burun Boğaz

KBB Uzmanımız; Kulak, Burun, Boğaz ve bu organlarla ilişkili olarak Baş ve Boyun yapılarında meydana gelen, hastalık ve rahatsızlıkları olan hastaların, Tıbbi ve Cerrahi tedavisini yapmaya yönelik uzmanlık eğitimini almış olan hekimimizdir. Kulak burun boğaz branşının uzmanlık alanındaki hastalık ve rahatsızlıklar , genel olarak aşağıdaki gibi sıralanabilir.

Tedavilerimiz :

Kulak hastalıkları:

İşitme Kayıpları, Akut ve Kronik Kulak İltihapları, Baş Dönmeleri, Kulak Çınlamaları, Yüz Felci ve bu bölgedeki diğer önemli sinirlerin hastalıkları, Sinir Kökenli Ağrılar, Kulak bölgesindeki her türlü İyi ve Kötü Huylu Tümörler, Kulak ve Dış Kulak kanalının doğumsal şekil bozuklukları…

Burun hastalıkları:

Burun ve Sinüslerin her türlü İltihapları , Alerjik Nezle , Koku Bozuklukları , Burun Tıkanıklığı , Şekilsel Burun problemleri (estetik burun cerrahisi) , Burun ve Sinüs bölgesindeki her türlü iyi ve kötü huylu tümörler….

Boğaz hastalıkları:

Dudaklar, Ağız Boşluğu ve Boğazda yer alan, her türlü iltihabi hastalıklar ve İyi ve Kötü Huylu Tümörler, Horlama ve Uykuda Tıkanma (APNE) hastalığının tedavisi, Bademcik ve Geniz Eti hastalıklarının tedavisi, Ses Telleri (GIRTLAK) ve (YUTAK) bölgesinde yer alan, her türlü iltihabi hastalıklar ve İyi ve Kötü Huylu Tümörler, Ses ve Konuşma Bozuklukları, Yemek Borusu hastalıkları ve Yutma bozuklukları, Tükürük Bezlerinin her türlü İltihabi hastalıkları ve İyi veya Kötü Huylu Tümörleri, Baş ve Boyun bölgesi hastalıkları, Boyundaki her türlü İltihabi hastalıklar ve İyi ve Kötü huylu Tümörler, Görme, Koku, İşitme, Denge, Yüz Siniri ve bu bölgedeki diğer büyük Sinir ve Damar yapılarının hastalıkları, Yüz Travması ve Kırıkları, Yüz bölgesindeki Deformiteler Estetik ve Doku Kayıplarını Onarmaya yönelik (REKONSTRÜKTİF) müdahaleler, K.B.B uzmanları, diğer pek çok branştan farklı olarak, hem tıbbi, hem de cerrahi tanı ve tedavi yöntemlerini uygulamak üzere eğitim alırlar. Bu nedenle Kulak Burun Boğaz ve Baş-Boyun bölgesi ile sınırlı hastalıkların, özellikle Tıbbi ve Cerrahi tedavisini genellikle diğer uzmanlık alanlarından bağımsız olarak yapabilirler.

Kulak Burun Boğaz Baş ve Boyun Cerrahisindeki Alt Uzmanlık Alanları:

K.B.B. hastalıklarında birbirinden farklı ilgi, eğitim ve tecrübe gerektiren bazı özel uzmanlık alanları mevcuttur.

Rinoloji:

Burun ve Burun Çevresi Sinüslerin hastalıklarının tedavisi.

Otoloji/Nörotoloji:

İşitme ve Dengeyi etkileyen her türlü kulak hastalıklarının tedavisi

Pediyatrik KBB:

Doğumsal şekil bozuklukları da dâhil olmak üzere, çocukluk çağında görülen Kulak Burun Boğaza ait her türlü hastalık ve rahatsızlığın tedavisi.

Laringoloji:

Gırtlak, Yemek Borusu, Ses ve Yutma ile ilgili hastalıkların tedavisi.

Alerji:

Kulak Burun ve Boğazı ilgilendiren bütün alerjik reaksiyonların, teşhis ve her türlü tedavi uygulamaları.

Baş ve boyun:

Tiroit ve Paratiroit bezleri de dâhil olmak üzere, baş ve boyun bölgesinden köken alan iyi ve kötü huylu tümörlerin tedavisi.